10 maj 2011

Vart tog motivationen vägen??

Det är en fråga jag ofta ställer mig nuförtiden.
Jag är så sjukt otaggad på att va i skolan överhuvudtaget. Visst det är inte långt kvar nu men ändå.
I övermorgon får vi ut hemtentan o idag fick jag komplettering på en uppgift - segt.
Längtar verkligen till sommaren!

Men idag va de grupparbete igen. Ingen vill tyvärr va me på min bilder...
















Vi satt i högst upp i ett hus o taket va fullt av fönster där solen sken in hela dagen!
De va som att sitta i ett växthus!! Sjukt varmt!
Man kunde knappt tänka!
Men de va trevligt ändå för vid bordet brevid fann jag min kära vän Viktoria :)

Ja de va trevligt :)

Nu tittar jag på första deltävlingen i eurovision song contest!
Otroligt många otroligt dåligaa bidrag - som vanligt!
Personligen hejar jag på Norge men Finland är också godkända :)
Men på torsdag får vi skämmas för då ska Sverige tävla me lilla Eric...men vem vet, Europa kanske är fullt att fjortisar som röstar på en sån som han.

Till sist, dagens outfit:
Till detta mina röda converse för att få lite färg i vardagen!

1 kommentar:

  1. Jag vet! Där uppe är det kokhett när det är soligt. Skojigt att du och Vigga faktiskt befinner er i samma byggnad, samma stad, samma kvadratmetrar. Stort.

    SvaraRadera