9 maj 2011

Söndagsvila

Har precis kommit hem från skolan o grupparbete!
Så synd att sitta inne när det är så fint väder o när man väl kommer hem är de ingen sol kvar på min uteplats.
Men de är lite sol på framsidan men det blir så olidligt hett där!
Men jag känner nästan att jag MÅSTE sitta ute nåt iaf!

Har fått otroligt mycket allergi dom sista dagarna nu när det varit varmt igen. Inte kul.
Man tappar livslusten litegrann...usch.

Men igår va de söndag o de va en riktig höjdardag!
Vi va i systers kyrka på möte, skönt för dom börjar inte förrän vid elva :)
Sen blev de grillning hemma hos syster med familj! Mycket trevligt!

















  


Sen fick Milo äntligen leka med sin favorit :)
Själv va jag kom jag inte med på nåra bilder så jag får väl visa mina två outfits för dessa två våriga dagar!
Ja de va väl allt för denna gång. Ska väl gå ut o stekas lite i solen nu då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar