7 maj 2011

Lördagsrensning

Tjolahopp så va de lördag igen :)
Nice!
Hade planer på att övningsjobba på coop men har inte riktigt orkat ta tag i dagen o gått dit.
Istället har jag solat o nu är jag mitt inne i lite rensning bland alla papper som ligger överallt i min gripande lägenhet!
Till detta lyssnar jag på lite äkta party musik a´la 2010 :)
Trevlig vårdag må jag säga. Om nåra veckor är de stor loppis i mitt bostadsområde så de är ju bra att rensa ännu mer inför det så kanske man kan få in lite pengar på de :)
De är bara o komma förbi o fynda den 28 maj!
Jag säljer till o me ett par vita converse så de gäller att komma i tid för de bästa fynden ;)

Äntligen verkar ju våren vara på väg tillbaka så imorse fick jag sån längtan efter vårkläder så jag testade många olika outfits o kombinationer :)
Detta blev dagens val:
Har verkligen saknat min jeansväst! Kanske är den egntligen för kall för dagens väder men jag SKA ha den ändå! Fastän jag kommer att frysa ihjäl i kyrka ikväll :)

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hit!
Ha en fortsatt bra lördag!

1 kommentar:

  1. Å, jag älskar när du bloggar! Så roligt att läsa om andras vardagar. Tänkte kanske ta mig en liten promenix upp till dig senare idag men om du ska till kyrkan ikväll känns det inte som någon idé. Det får bli nån annan gång. Loppisen kanske.

    SvaraRadera