6 maj 2011

Fredagsmys!!!

Idag är det äntligen fredag :)
Vi hade en kort dag i skolan med gruppen, men vi fick gjort det vi skulle o de är ju det som räknas :)
Idag var jag sugen på att vara lite vårig trots det halvdåliga vädret.
Så de fick bli rosa skor för att lysa upp de annars rätt färglösa kläderna:
Syn att dom inte är ännu mer rosa :)

För att fira (?) att det är fredag gick jag till mitt blivande jobb för att öva lite.
Jag kan ju inte de här me svenska spel o ATG o sånt!
Sjukt förvirrande!
Men det gick nog ganska bra ändå tror jag. 

Som belöning köpte jag godis...
Mindre bra men jag försöker att låta bli godis i veckorna iaf :)
Ikväll blir det hemmakväll med fredagsmys...ska bli rätt skönt!
Önskar bara att Henke kunde va här också men han spelar i kyrkan både ikväll och imorgon.
Men jag åker dit imorgon o lyssnar tänkte jag.

Nu är jag hungrig, dags för TACOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar