5 maj 2011

Omval

Ja här i stan är det ju omval snart. Själv får jag inte rösta, bara vissa bostadsområden. O imorse på bussen såg jag den töntigaste val-affischen nånsin!! Jag antar att de försöker fiska röster men ibland undrar man ju hur de tänker :)
Så här stog det:
Jalla Jalla
alla som röstar på v är balla!

Haha jaa ibland undrar man verkligen!! Som att detta skulle locka folk att rösta på dom!

Nåja, idag skulle jag äntligen ha på mig min "nya" väst från Monki som jag köpte på rea för nån månad sen. Det blev såhär:

Den är ganska svår att matcha till annat så om nån har förslag så är det välkommet :)

Ja jag har inte så mycket mer att skriva just nu.

2 kommentarer:

  1. Haha. Jag höll ju också på att brista ut i skratt när jag såg den där affischen första gången. Verkligen den sämsta och töntigaste någonsin.

    Jag är ingen höjdare på att matcha björn-västar men snygg var den där versionen iallafall.

    SvaraRadera