14 maj 2011

Vaccination och hemtenta - allt på samma gång...

Tar en (enligt mig) välförtjänt paus i hemtentaskrivandet för att blogga lite :) Det har inte blivit av nu på nåra dar då blogger av nån anledning inta varit tillgängligt.

Nåja nu är jag här igen o som sagt sitter jag med sista tentan innan sommaren! Vill verkligen bara bli av med den. Den är inte jättesvår men lite klurig o lite konstiga syftningar ibland. Så man kan aldrig va helt säker på att man gör rätt...får trösta mig med lite kinder maxi :)

Igår va jag o vaccinerade mig, ska ju till Kina med kören i juni! Känns spännande men vaccinationer är STÖRT dyrt!!! Helt sjukt! Men man får ju ett snyggt litet plåster iaf :)

Annars sitter jag mest inne vid en dator nuförtiden. Ute är det soligt o varmt o alla blir bruna. Men inte jag.
Men häromdan plockade jag fram min shortsdress o då fick man sommarkänslor direkt!



 










Men idag fick det bli lite mer glitter och glamour kvällen till ära...
Det är ju dags för final i Eurovision song contest!


Wohooo!! Jag vet, jag är en nörd :) Men som jag alltid burkar säga: alla har vi något nördigt i oss!
Vad är din "nördighet" tro? Alla har vi nån :) Tåls att tänkas på...

Jaja, nu vänder jag åter till plugget.

1 kommentar:

  1. Förkylning är också orsak till att exempelvis jag heller inte är brun vid det här laget.

    Njut av kvällen.

    SvaraRadera