23 maj 2011

Tjolahopp...
I helgen har jag ätit årets första jordgubbar, mums!
Dom va riktigt goda!
Jag tror dom va från Belgien :)

Igår va de barnvälsignelse för Lee. Finaste familjen :) (dock suddiga bilder tyvärr)










Finfina tårtor o "macarones" (eller va dom nu heter) som alla gick i blått!
Henke och jag fick öva oss inför föraäldraskapet ;)



















Och Milo ville förstås sitta brevid sin idol vid fikat!
Efteråt blev det grillning hemma hos familjen. Även min kära mor o far var där :)
Mycket trevligt, soligt o varmt!


Idag va de en av de sista gångerna vi hade grupparbete, konstig känsla!
Fatta jag slutar skolan nästa vecka, så skönt! Längtar otroligt mycket!
Idag hade jag sommarkänsla i kroppen så de fick bli shorts dagen till ära :)


Just nu går Pretty Woman på TV, den är ju lite mysig att se en måndagskväll som denna :)
Ska väl ta o dricka lite påskmust o fira att man är ledig resten av veckan!
Ha en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Du ser ut att ha det riktigt bra du, och angående outfiten på bilden längst ner: yummie!

    SvaraRadera