19 maj 2011

Rum uthyres från 1 juli!

Ja så är det.
Från o med första juli hyr jag ut ett rum i min lägenhet då min underbara roomie Matilda ska flytta ut
(sorgligt nog...)

Jag är inte helt säker på hur stort rummet är, nåt på 20 kvadratmeter kanske...
Nya vita tapeter sen nu i våras.
Ska försöka få ut en bild snart!
Så känner du nån tjej som vill ha bostad i Örebro, hör av dig!

Jag äger världens bästa bok som är full med folks alla felsjungningar!
Så sjukt kul, skrattar lika mycket varje gång jag läser den!
Dagens felsjungning kommer från Per Gessles sång Här kommer alla känslorna:
Orginal text: "Nu sitter jag o fryser på en regning perrong"
Det blev: "Nu sitter jag och fiser på en regning balkong"

Hehe jaa en sån bok kan lysa upp i vardagen må jag säga.

För övrigt, har du nåt på hjärtat, kommentera gärna så vet jag om nån överhuvudtaget läser denna blogg :)
Ha de gott!

5 kommentarer:

  1. Klart jag läser den! Varje gång! Men det vet du nog redan :) Love you!!

    SvaraRadera
  2. Jag oxå!!! Är så kul o läsa!Varför ska hon flytta? Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tittar in ibland jag också :) Vem vill inte bo hos dig Sarah?! Bara det att jag inte riktigt har planer på att flytta till Öret.. men jag kommer snart och hälsar på, säkert i sommar nån gång! :D /Elin

    SvaraRadera
  4. äsch, du vet ju att jag läser din blogg, men jag kommenterar väl ändå ;)
    Trevlig helg påre! :)

    SvaraRadera
  5. Jag skulle kommentera oftare men vet att det ju inte är jätteskojigt att bara få kommentarer av en och samma person hela tiden, jämt, året runt, alltid, ständigt, oavbrutet. Ja, du fattar.

    Den där boken.. hahaha! Den måste jag ju bara ha. Kommer ju sjunga sådär nästa gång nu.

    SvaraRadera