31 maj 2011

Bara en dag till!

Ojoj här har det hänt mycket sen sist! Men orka dra upp allt de.
Jag har dock varit på sista föreläsningen. De va endast 10 pers där varav hälften var min grupp :)
Så de va mest tomma stolar i salen. Stackars föreläsare!

Sen har jag haft en värdelös loppis, sålde inte ett skit!!
Jag som hade ställt upp så fint, med rosa gardiner som duk o allt!
Idag har vi haft lite skola o imorgon är de sista dagen!
Så skönt men åh va jag kommer sakna klassen. Vill ju inte fortstätta till hösten så de blir lite konstigt att inte träffa dom mer. Inte på det här sättet iaf.
Sorgligt.

Nu ikväll har vi haft konsert på borggården vid slottet med kören! Trevligt. Dock ryggont av att stå på kullersten i typ två timmar! Ajajaj!













Lite uppsjungning :)
Dagens två outfits (den ena till konserten):


















De skulle ju va vitt upptill men de blev rätt kallt så jag fick ha en spetsskjorta över till slut.
Min syster uttryckte i helgen, då hon va här på besök, att hon gillar när jag lägger ut outfit-bilder.
Så jag fortsätter väl med det, hade nämligen tänkt att sluta.
Här är gårdagens våriga klädsel :)
Nä nu är de faktiskt dags att sova o va förberedd inför morgondagens redovisning!
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar