4 juni 2011

Konsert, bad och skolavslutning!

Jaha då va skolan slut. Mysko känsla.
I onsdags onsdags hade vi vår sista "lektion" med klassen. Sara bjöd på tårta eftersom hon fyllde år dagen efter :)











Det va intressant att lyssna på alla men alla ville nog mest ta sommarlov så de va skönt att komma därifrån :)
 På kvällen blev de klassfest!
Min underbara klass gav mig blommor och godis för att jag ska sluta!
Man blir ju alldeles rörd! Kommer sakna er!




































Vilken höjdarfest ;)

I torsdags drog jag o Henke till huvudstaden för att gå på konsert med Israel Houghton (stavas de så?!)
Otroligt duktiga människor!
O det var många andra där man kände igen, roligt :)










O igår då så kom ju värmen på riktigt så vi drog till stranden! Första doppet för i år :)
Riktigt skönt va de!












Idag har jag jobbat till klockan två. Segt.
Sen tog jag cykeln till en park här i närheten o solade i två timmar.
Tog med mig lite sommarfrukt också!

För övrigt har jag nog inte riktigt skött min uteplats så som man borde. Eller vad sägs? Ska det se ut så här?

Ooopps...

1 kommentar:

  1. Tanterna lär ju bli sura när du inte plockar ogräset. Sedan undrar man ju självklart varför du slutar, vad du ska göra etc. Det kvittar i och för sig - bara du bor kvar!

    SvaraRadera