4 apr. 2011

Får får inte får, får får lamm...

Har varit hemma hos Henke i helgen o dom har fått små lamm!! Såå gulligt!!
Vi va ute o kollade på dom igår o man blir ju alldeles betagen av hur söta dom är!











Dom har en del får därute o jag har nog aldrig riktigt sett dom live på det sättet!
Ganska så mysigt faktiskt, speciellt när man får vara med sin underbara pojkvän samtidigt :)

Annars var vi o käkade me Micke igår, Burger King blev de tills slut. De va sjukt längesen!
De va rätt gott faktiskt. Annars har de blivit mycket våfflor på senaste tiden. Först förra helgen o sen även i fredags kväll OCH till lördagsfrukost! Lyx lyx lyx :)

Älskar våfflor!! Det är riktigt vårigt för mig.

Nu har jag målare på besök, ska få nya tapeter i lägenheten, ÄNTLIGEN! Hoppas verkligen att dom tar tapeterna istället för väven, för den va inte speciellt fin. Men förbereder mig på att det nog blir så.
Så resultaten får ni väl snart se hoppas jag :)

Snart är de dags för en föreläsning o sen lite eget arbete. Håller på o läser en bok på 200 sidor som ligger på nätet, jobbigt att läsa från dator tycker jag nog...men nu har jag bara ca100 sidor kvar tror jag.
Hoppas kunna läsa klart den ikväll eller imorgon bitti.

Nåja ha en trevlig måndag!


1 kommentar:

  1. oo, nice med nya tapeter! Jag måste säga att jag faktiskt såg några likheter med Maggan Stoor på första bilden i detta inlägg. Skojigt. :)

    SvaraRadera