4 apr. 2011

Tapetsering på gång...

Härligt, nu är det igång med tapetsering!! Blev dock målning i köket vilket jag är lite besviken på eftersom de tapeter jag valt dit va så coola! men men, får nöja mig med att slippa alla äckliga gamla fettfläckar iaf!
Idag har dom varit här o spacklat o imorgon tror jag att tapeterna börjar sättas upp!
Bort me de gula o blåa o in med lite mer neutrala ljusa färger! Kommer bli så skönt!
De är ju lite rörigt dock när allt måste flyttas undan så jag är glad att mitt rum inte behöver göras för det ser redan ut om ett bombnedslag av alla andra grejjer!
Filuren i soffan är förstås Henke som har somnat efter att jag lagt en ansiktsmask på honom :)
De är som att ha en egen sminkdocka igen! Haha nej inte direkt, jag bara skojja lite, men ändå kul att pyssla om nån lite. Tänk vilken manlighet de krävs för att våga prova på lite mer kvinnliga sysslor ;)

Söt är han iaf :)

Ha en skön kväll!

2 kommentarer: