28 mars 2011

Party party

För de första gick tentan inte speciellt bra... :) Men de flesta verkade känna likadant så de känns rätt lungt!
Fast man måste verkligen räkna med omtenta!
Samma dag som jag hade min salstenta så fyllde Henke år så på kvällen åkte jag hem till familjen o då bjöd Henke på egenlagad smörgåstårta :) Sjukt stor va den!
 Den var väldigt god också!!














Riktigt mysigt firande! Sen trodde Henke att det var över men där trodde han fel :)
För igår hade vi en överraskningsfest för honom hemma hos mig, han anade absolut ingenting!
De va såå kul, men svårt att inte försäga sig eftersom vi umgås så mycket! Han trodde han bara skulle skjutsa hem mig för att jag skulle plugga men när vi kom innan för dörren hoppade ett gäng me folk fram o skrek SUPRISE! Henkes min va helt oslagbar!

Snyggingen själv!








Milo hjälpte gärna till med att öppna paketen :)

De va en trevlig kväll, tack alla ni som tog er tid att komma!!

Ha en trevlig vecka!!

1 kommentar:

  1. Men vad är det jag ser på bilden om inte självaste kussen min?? Knas att hon är där, på din blogg! Knas men ytterst trevligt.

    SvaraRadera