10 mars 2011

Jämt ska dom dyka upp!

Dom där gripande el-räkningarna! De kom en idag IGEN! Känns som att det kommer en ny varje vecka, hur är detta möjligt! Inte för att det är några jätte-summor plus att vi ju är två som delar.
Men ändå! Dom förpestar min vardag.

Nåja övrigt är det skola o grupparbeten på tapeten just nu. Har dock varit dålig på att ta kort så några aktuella bilder blir det inte!
Idag va jag runt o sökte lite jobb efter skolan. Helt spontant gick jag in på en frisör o klippte mig. Inte helt likt mig att vara så spontan. Nu handlade det iofs bara om att toppa håret lite men ändå :)
Men man blir som man umgås säger dom ju och jag har ju gått o blivit kär i en av världshistoriens mest spontana människor så lite ska de väl smitta över på mig :)
Men det är nog rätt nyttigt för mig, lära mig att släppa lite på mitt kontrollbehov!

Blir så trött på vädret som är nu! Snöar det eller regnar det eller är det möjligtvis solsken??
Ingen som vet. Lite segt när man vill vara lite vårig på morgonen när solen lyser så man tar på sig kjol o converse. O så slutar dagen med att man får kliva i stora pölar bara för att kunna ta sig in i lägenheten!
Men jag har hopp om att våren är på ingång!
Till dess får man njuta av gångna tider...
Vår i Nyköpings hamn! Mys...

O så lite vår från Uppsala...
Men någon vår i Örebro har jag ännu inte varit med om så från det har jag inga bilder. Men det är så kul att titta på bilder från Uppsala tiden, man får så många glada minnen!
Och vilka bilder man kan hitta, som bara denna underbara bild som precis uttrycker Gustafs smärta av denna våldsamma lek som utförs efter nåt ungdommöte :)
Haha det är så underbart!! Tack för fem underbara år alla fina vänner som känner sig skyldiga till att ha förgyllt mitt liv!

I helgen åker vi till Stockholm o hälsar på syster med familj, dom har ju ännu inte träffat Henke så det är väl ändå på tiden :)
Och själv har jag lite Tyson abstinens!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar