8 mars 2011

Här har de inte hänt mycket på länge! Jag har legat sjuk i en vecka med feber, förkylning och illamående! Igår kom jag tillbaka till skolan äntligen men jag är helt slut o matt i hela kroppen hela dagarna!

För ett tag sen hade vi en mycket trevlig spelkväll hemma hos mina kusiner. Vi blev bjudna på en helt sjukt god chokladtårta!

Sen spelade vi som sagt spel.
Men jaa de va ett tag sen nu. Idag har de ju varit semeldagen o jag åt en lite minisemla på kören. Ganska gott faktiskt, lite lagom med bara en liten.














Detta har sen många år tillbaka varit min och Paulinas dag, varje fettisdag ska vi helst hitta på nåt eller iag tänka på varann o höra av oss. Eftersom vi nu bor i olika städer är de ju svårt att träffas så ofta så idag har jag kollat på lite gamla bilder av oss o tänkt på gamla minnen från den gamla goda tiden!



Saknar dig min vän!! Hoppas att få se dig oftare i framtiden!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker den av mina kusiner som ansvarade för tårtan ska göra ett gästinlägg på din blogg med receptet. Chokladtårterecept kan man aldrig få för många av :-)

    SvaraRadera