5 feb. 2011

Hoppsan...

Ojoj verkar nästan som jag glömt att jag har en blogg, men plugget har tagit all min tid!
Eller jaa nästan... :) Vi är ju som sagt inne på andra terminen nu som tydligen anses vara den tuffaste av alla. Så de har iaf blivit med plugg än annars. Förra helgen tog jag dock en lite paus o begav mig till hemstaden! De va mys att komma hem lite men jag var otroligt dålig på att ta kort för kameran hade inget batteri kvar. På lördagen va jag ute o dansade me Malin, sjukt längesen sist. De va roligt men vi var väldans trötta. Också enda tillfället jag tog kort o de blev inte ens bra...
Nåja...sen på söndagen va jag i kyrkan o min barndoms idol va där o pratade :
The one and only Lasse PP :)
Riktigt kul att höra honom, de va ett tag sen!
Sen firade vi syster o man som fyllde år i veckan o då kom Hernik ner o träffade dom för första gången. De va en mycket trevlig eftermiddag/kväll!

Annars har de som sagt varit mest skola o grupparbeten som vanligt! Har en ny grupp nu o vi är sjukt bra på att organisera oss...
Se och lär :






Aaah de kan ju inte bli bättre!!










Sen ser iofs resten av bordet ut som ett bombnedslag men de spelar väl mindre roll?!

Sen har de ju hänt en ganska stor förändring när de gäller Henrik, killen har ju gått i klippt sig! Jag ska erkänna att jag var skeptisk till det i början men sen insåg jag att han är ju snygg i precis allt!

  
Nu är de dags att ladda upp för deltävling 1 i melodifestivalen!! Jag erkänner, jag är en melodifestivalsnörd :)

Ha en fortsatt bra helg!!

1 kommentar:

  1. Joo! Bilden är ju perfekt, vi är schnygga som vanligt! ;) Sarah, härligt att få ha dig här en stund! Även fast vi är lite äldre o stelare sen förra gången vi va ute o dansade :)

    Lasse PP i våra hjärtan!! :)

    SvaraRadera