11 feb. 2011

Så mycket man borde göra...

Sitter här o funderar över att jag verkligen borde plugga ikväll, men de går bara inte!
Kommer inte igång hur mycket jag än försöker! Tycker ändå att jag varit rätt duktig den senaste tiden men de räcker liksom aldrig riktigt till. Surt. Så nu lyssnar jag på Stevie Wonder o väntar på att mannen i mitt liv ska komma. Längtar!

Så tråkigt att de livet alltid ska bestå av en massa saker man borde göra. Såg ett program på tv för en stund sen om ett gäng killar i USA som hade gjort en lista på 100 saker dom ville göra innan dom dog o nu åkte dom helt enkelt runt o gjorde alla grejjerna! De va så häftigt och inspirerande. Och när de uppfyllde sina egna önskningar så hade de även bestämt sig för att hjälpa en främling att göra något de ville göra innan de dog. 
Hmm om man ändå kunde och vågade kasta sig ut o göra nåt sånt nån gång.
De vore nåt de. Men jag hoppas. Nån dag :)

Här har de väl hänt en del men jag har varit sjukt dålig på att ta kort. Har faktiskt varit på mitt livs första hockey-match :) Tror de va mellan Örebro nånting o Halsberg.
Själva matchen va väl ingen höjdare men jag fick ju umgås en hel kväll med min älskling o de är värt allt!

Måste bara visa upp mitt senaste köp, skinkjol från hm, bara 199 kr!
Är sjukt nöjd faktiskt.

Sen har jag faktiskt börjat träna, tänka sig va?! Har bara varit där två gånger dock o kört lite på crosstrainer men de känns skönt att komma igång lite :)

Hittade lite bilder från sommaren, kände att jag behövde lite hopp om att den faktiskt är på väg trots mängden snö utanför fönstret!



Längtar sååå!



2 kommentarer:

  1. åh nu ångrar jag att jag inte köpte en sån i spain!!! Plus att jag såg en väst i samma färg som jag höll i länge.... men den stannade kvar den oxå... ja ja det fanns ju här oxå då, lite dyrare bara!

    SvaraRadera
  2. ooh, vallarna med sarah.. sommar! :)

    SvaraRadera