22 jan. 2011

Ny termin, nya möjligheter

Oj oj nu var de väldigt längesen jag skrev här sist...men det har varit fullt upp med ny termin o ny kurs o allt! Tentan gick väl okej, helt nöjd blir man väl aldrig är de värsta. Men förra lördagen fick jag besök hemifrån av Malin, Madde o Josse. Riktigt mysig dag!
Fick en fin inflyttningspresent med hälsning från mamma Rosman :)

Tomater, brieost, bröd, kex och vinbärssaft :) Vilken lyx!
Sen blev de mat på Jensens, billigt och gott!











Sen åt vi glass o hade mys - och spelkväll hemma hos mig.










Det var iaf en väldigt trevlig dag med fantastiskt sällskap :)

Under denna vecka har jag då börjat ny kurs o ny termin, nu är de juridik o lagar o handläggning som gäller. De är väldigt mycket läsning och jag ligger redan efter men jag hoppas att jag ska hinna ifatt under veckan. Känns lite omöjligt men får göra mitt bästa.
Igår hade vi lite myskväll hemma hos Vigga, de va väldigt trevligt. Vi fikade o tittade på gamla bilder o pratade om allt möjligt!
























Tack för en mycket trevlig kväll kära vänner!










Idag skulle Henke iväg o sälja sin bas så vi tog en liten road-trip. Han är så snygg i sina nya solglasögon :) (Men bara för att förtydliga så har han dom inte för att han är nån dryg snobb utan han måste ha dom när det är ljust eftersom han opererat ögonen nyligen...)

Nu ikväll har jag haft taco-mys med Becka!













Ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar