10 jan. 2011

Tentavecka igen...

Bläää...det är en ganska exakt känsla av vad jag känner just nu. Sitter med en tenta i min hand som jag verkligen inte vet hur jag ska kunna göra! Känner hur panik känslorna växer sig starkare för varje dag som går. Har dock lyckats få ner lite av mina tankar på papper idag. Men de gills ju inte riktigt för ALLT måste ju refereras i denna gripande utbildning! Vill bara att denna delkurs ska vara över så att vi kan börja på nästa, tror faktiskt att den kan bli riktigt intressant.



Känns så konstigt när man tänker på att förra gången jag hade tentavecka så va jag o Henke inte ens tillsammans! De va nämligen första veckan vi umgicks riktigt ordentligt, just min tentavecka! Känns så sjukt längesen :) 

Förra veckan var jag på bio med dom trevliga systrarna Hautamäki. Vi såg den nya filmen med Jonny Depp o Angelina Jolie. Den va väl helt okej, lite för mycket ibland. Men jaa helt okej. Sen är de ju allmänt känt att jag har en pojkvän som liknar Mr. Depp o jag måste erkänna att vissa miner va riktigt likt :)
Efter bion blev de mat o då fick även Mr. Depp, eller Mr. Big menar jag, följa med ;)






Jaa Mr.Big ser smått galen ut på denna bild men annars är han ju snygg ;)








Idag har jag som sagt pluggat tenta, har inte kommit så långt som man kan önska men jag hoppas kunna bli klar tills på fredag för på lördag får jag finbesök från Nyköping!
Men mat måste man ju äta så idag gjorde jag american pancakes för första gången! Sjukt gott, dock blev vissa lite för stekta :)












Mmmm med riktigt mycket sylt o grädde ska de va!

Och för er som har missat det så är jag kär... :)
Ha en fortsatt bra kväll o vecka!!

3 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ojgg0Bnyg54

    SvaraRadera
  2. Och det är inte så lite heller... att vara superkär är det bästa som finns!

    SvaraRadera
  3. Tack Gyllen, de värmde verkligen :)

    SvaraRadera