7 jan. 2011

Fotboll, film o pizza...

Igår hade jag bästa dagen på länge! Spenderade hela dagen med Henke, Micke o Jessica. Först var vi o kollade på när Micke spelade fotboll, dom va grymma o tog sig vidare till semifinal på söndag!









Efter det så åkte vi hem till Micke o kollade på film, nån animerad som hette Horton tror jag. Den va lite mysig men inget speciellt :) killarna sov största delen av filmen så de va mest jag o Jessica som faktiskt tittade...Sen blev det Pizza hut, de va såå gott!
Sen blev det god efterrätt också :)
 








Tack för en mycket trevlig dag!

Idag har jag haft opponering i skolan, de gick rätt bra. Om några minuter får vi ut hemtentan...läskigt! Men men de blir säkert bra. Henke har kört snö sen inatt till tre ungefär så nu är han här o sover lite innan han ska vidare till andra grejjer :) Själv ska jag slappa hela kvällen på bio! Awesome...

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar