5 jan. 2011

Världens bästa :)

Igår kom Henrik förbi på eftermiddagen, vi skulle laga mat o bara umgås. När han kom förbi överraskade han mig med den finaste buketten!! Jag blev så glad! Han måste vara världens bästa pojkvän, utan tvekan :)
Såå sjukt fin!

Sen blev det matdags, vi gjorde gratinerad fläskfilé och potatis.












Idag har jag varit tillbaka i skolan för första gången på typ två veckor, grupparbete som vanligt. Det gick väl ganska bra. Vi förberedde oss för på fredag då vi ska ha opponering, sen på eftermiddagen får vi vår hemtenta...usch!
Gruppen arbetar flitigt :)

Efter skolan var jag o Becka på second hand o shoppade loss lite :) Becka hittade en fin kjol...men hon tyckte väl att den passade bättre till i sommar så hon köpte den inte, kan inte förstå varför ;)






Läckert...inte sant?!

















Själv hittade jag en skjorta och den tröja, totalt 170kr! Billigt gillar vi :)






Ha det bra så länge!

5 kommentarer:

  1. Finaste buketten, finaste kjolen och finaste secondhand-fynden. Bra dagar du.

    SvaraRadera
  2. åååhhh! fina ni!!
    Meh förresten var jag ju på myrorna i måndags efter pass grejs med kidsen. fyndade lite sommarkläder till Lee, vissa va asfula när vi kom hem men 130:- va ju inte så farligt.... vill ni komma hit nåt i helgen??! Gärna för oss!!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin bukett!! Är så glad för din skull att du fått din prins till slut!!

    Saknar dig jätte mycket ska du veta och vill så gärna träffas snart!!

    Stor kram å massa kärlek!

    SvaraRadera
  4. Becka: Ja de va riktigt bra dagar :)

    Mirjam: Vore så mys att komma förbi men jag vet inte om vi kan, Henke kommer nog få köra snö en del plus att han spelar i kyrkan på lördag. Och jag måste börja med min tenta. Men vi kan höras?

    Petra: Jaa han är verkligen min drömprins!
    Saknar dig också, ska verkligen försöka hitta nån dag o åka ner, tar ju inte så lång tid!

    SvaraRadera
  5. Vilken man!! :D sånt gillar vi, är så glad för din skull.. Saknar dig också ;)

    SvaraRadera