3 jan. 2011

Har haft en riktig ta de lugnt-dag :) Både bra o dåligt antar jag. Man har ju saker som borde göras som inte riktigt blivit gjorda. Men jag har iaf gått på en liten vinterpromenad o hämtat en bok som kom med posten. Den är så sjukt dyr OCH den är på engelska! Känns ju väldans fantastiskt...

Har varit så sugen på godis o chips idag men jag o Henke får numera inte äta sånt, vi kör en månad i taget men de vore ju bra om man skulle klara hela året :) Men de känns så övermäktigt att tänka ett helt år framåt. Men tar man en månad i taget så ska de nog gå ;) Så idag blev det stor-inköp av frukt!

Sen har jag tagit ett långt o varmt skumbad, de va premiär bad för mig i vårt badkar! De va såå skönt.
Nu ska jag slappa vidare men kanske också försöka få lite plugg gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar