3 dec. 2010

Tiden går för fort!!

Och så va det redan december! Tiden går så otroligt fort just nu, man hinner inte med att förstå att det snart är jul! Har inte hunnit köpa några julklappar ännu...känner mig lite stressad nu när man har en pojkvän att köpa till också :) man vill ju köpa något fint! Speciellt nu när han igår gav mig en såå fin present på min födelsedag!

Jag tycker han lyckades sjukt bra :)

Igår hade vi även premiär för Kalastider, Örebro studentsångares årliga julkonsert! Det var spännande och det gick nog ganska bra ändå tror jag. Ikväll kör vi igen och sen dubbla konserter på lördag. Det tär på kraften eftersom vi övat till in på natten nästan varje kväll denna vecka...Men det är roligt! Då jag blivit "utvald" som lucia i kören så har jag varit mest nervös inför min ingång i mörker nerför platåer som man inte ser var dom börjar eller slutar men de gick rätt bra igår. Dock såg jag lite sur ut enligt Henrik :)












Förberedelser inför akt 2...

Annars är de plugg som gäller som vanligt...Mycket att göra men alldeles för lite tid! Längtar efter att få vara ledig men det blir väl i juni där nån gång :)

Nu är det dags för mig att bege mig till övning och genomgång inför kvällens konsert!
Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. åhh det ska bli riktigt kul o se!!!!!!!
    /mirjam

    SvaraRadera
  2. JAA där lyckades han bra!! :)

    SvaraRadera