18 nov. 2010

Kärlek i luften...

Oj oj här har de hänt grejjer sen sist...i skolan har vi fått ny grupp att arbeta i så de va fill fart direkt för på måndag blir de historisk redovisning om psykiatrin...men de blir nog rätt bra faktiskt, vi kommer att ha kul iallafall  :)

Fredagsmys med gruppen!










Mums...

Sen har de hänt ännu roligare saker utanför skolan :) Jag har nämligen råkat bli kär i världens bästa kille! Så nu är jag för första gången i livet flickvän! Tjohoo! Tyvärr har jag inte någon bild på oss än men de lär ju dyka upp hädanefter...
Så flytten till Örebro känns definitivt helt rätt! Vi träffades i kyrkan o har väl umgåtts rätt mycket sen dess :) Det gick nog fortare än va någon av oss hade kunnat ana och jag trodde aldrig att det skulle kunna kännas såhär bra och rätt med en person så fort! Tror faktiskt att jag är lyckligast i världen just nu...

Men tyvärr stannar inte resten av livet upp bara för att man får en pojkvän så plugga måste man ändå :) Lite svårt är de när man hellre vill tänka på annat hela dagen lång...

6 kommentarer:

  1. det är så fruktansvärt roligt!!!! Men nu vill ju träffa er oxå!! Välkomna hit när ni kan!! Kram

    SvaraRadera
  2. tänk, vi som var de bittra singelpinglorna i somras... ;) saker förändras!

    SvaraRadera
  3. Härligt Sarah, det är du värd!!! (Men vi saknar förstås dig på Fokus ...)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om att ni inte är bittra singelpinglor! Nu är vi upptagna pinglor tillsammans! Wohoo! :D Ses om 2 dagar! :D <3

    SvaraRadera
  5. Men Sarah, hur ska det nu gå när vi dansar? Ska jag vara den enda med handen i luften på "Single ladies"? ;)

    SvaraRadera
  6. Va roligt Sara! Mysigt med allt pirr :) Ha en riktigt mysig advent! Kram Malin

    SvaraRadera