10 nov. 2010

Julstämning!

Här är det julstämning på hög nivå!! Sitter i mitt kök och lyssnar på Örebro Studentsångares nya julskiva "Från adventa till kalastider" o tittar ut på all snö som aldrig slutar falla...Fatiskt rätt mysigt när man sitter inne :) Känns dock lite jobbigt att vi nog måste skotta framför dörren!




















Igår lunchade jag med syster Mirjam o barnen på Marieberg, kul att få se dom igen. Blir inte så ofta som man hoppas, fastän man bor i samma stad...

Milo åt pannkakor o jag o Mirjam åt thai. Mycket trevligt!! Sen på kvällen hade jag kör, de va snökaos o bussarna körde i diket o krockade men efter att tre bussar kört förbi blev vi till slut upplockade av en buss. Tänk att Sverige aldrig verkar lära sig att de faktiskt kommer snö på vintern....plötsligt funkar inget!
Nåja...Nu måste jag börja plugga!

1 kommentar:

  1. mys-stämmning minsann. Det blir nog desto mysigare när ni får upp julpynt såsmåningom också.

    SvaraRadera