8 nov. 2010

Youth...

Sitter o kollar på webbjokern till melodifestivalen där min vän Julia Alvgard är med, o hon är utan tvekan bäst! De andra bidragen är mest pinsamma...Och nu gick hon vidare!!! Bra jobbat Julia!!
Idag har jag lämnat in min första tenta, så skönt att vara av med den!! Sen hade vi en seg introduktionsdag! Men vi fick iaf sluta tidigare, vår nya lärare verkar såå mysig! Men den nya kursen känns väl sådär, har idag börjat läsa om socialpolitikens framväxt...man bara hör ju hur ointressant det är!! Men de är bara att bita ihop!

I helgen va jag iväg till Uppsala på Youth-konferensen. De var mycket trevligt, fick träffa vänner från Uppsala och Nyköping! Underbart...
På kvällen blev man en stolt örebroare då musiktävlingen avgjordes o örebroarna Radikalt (tror jag dom heter) gick o vann!!!
Mycket bra jobbat!


Två glada fans :)

Ja de va väl de jag hade att säga för den här gången...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar