5 nov. 2010

Tentavecka!

Idag har jag äntligen blivit klar med tentan så nu ligger den utskriven o klar på köksbordet! Helt nöjd är jag kanske inte men ja, de får gå helt enkelt. Bara jag blir godkänd så är jag nöjd :)
 
I lördags hade vi en myskväll hos Victoria och vi såg på film, Dear John. Den va väl sådär, hade alldeles för höga förväntningar!



De va en del fika över sen grådagen så de va perfekt :) Har inte lärt mig hur man roterar bilder (om man nu kan de...)

På söndagen sjöng jag med kören på en lokal Rosa bandet-gala i konserthuset. Det va stressigt men ändå en ganska trevlig erfarenhet. Man blev iallafall bra på att göra egan stämmor :) Inte för att man skulle göra det men de blev så...
Jaa sen denna vecka har jag mestadels suttit hemma hela dagarna och skrivit på min tenta! Men har även varit på körövning, nu börjar de verkligen dra ihop sig inför vår julkonsert, kalastider som är i december! De ska bli jättekul men även jobbigt, så mycket man vill hinna me hela tiden! Igår va de bio som gällde, såg Due Date...den va ganska kul, hade sina bra och dåliga stunder så att säga :)

Nåja nu ska jag nog sova för den varan har de inte blivit så mycket av under vecka, o imorgon drar jag till Uppsala och Youth konferensen...jag vet, jag är för gammal egentligen men ålder är bara en siffra, eller?!

Ha en bra helg!!!





1 kommentar:

  1. Ålder ÄR bara en siffra.. jag säger som far min: Man är så gammal som man känner sig :) Dad you were like a father to me.. kram på dig Sarah!!!

    SvaraRadera