30 okt. 2010

Oj oj vilken ICKE-produktiv dag jag har haft idag! Hade såna höga tankar om mig själv att jag skulle börja jobba med hemtentan som lämnades ut igår. Vissta har jag väl hunnit läsa en del o fundera lite över frågorna men inte så mycket som jag tänkt :) Men de kan ha sina orsaker i att de blev lite sent inatt, eller snarare de blev tidigt imorse...men kul hade jag :) Var på födelsdagsfest för Victoria, mycket trevligt!!

Jag och Sofia hjälpte till med lite förberedelse, Victoria hade bakat hela veckan! Sjukt mycket fika :)

Jag och födelsedagsbarnet och lite fler trevliga gäster! 

Jag tror vi försökte efterlikan "coola" fjortiskillar?! Varför vet jag inte...

Ikväll blir de tjejkväll med "uppsala-tjejer" här i stan! Awesome...börjar bli dags att åka så jag får väl fortsätta med tentan på måndag. Imorgon är de full fart hela dagen. Min kör ska sjunga på Rosa bandet-galan här i stan så de blir en hel kväll av mimande ;) Jippie! De blir nog bra de me...

2 kommentarer: