27 okt. 2010

Här händer det inte mycket annat än plugg just nu. Det har varit intensivt grupparbete hela veckan och imorgon gäller det! Då ska arbetet lämnas in och vi ska ha 40 minuters redovisning och 20 minuters diskussion, vår grupp ska alltså hålla låda i en hel timme!! Och min grupp är förstås först ut också! Men jag tror det ska gå bra, har övat på mina delar och de känns som att de sitter rätt bra!

På den tekniska fronten har dagen varit sämre, min mobil verkar sakta ge upp mer och mer för var dag som går och min skrivare protesterade när de sista sidorna skulle skrivas ut! Lite irriterande men sånt är livet ibland. De löser sig alltid på nåt sätt :)

Förra veckan va jag me goda vänner på VIP-kväll i en affär i stan. De va en mycket trevlig kväll som slutade med tjejsnack i Viktorias kök!

Viktoria hittade en fin jacka!

Och jag en tröja!

                                                Sofia hjälpte oss med våra köp :)

Alltid lika kul att umgås med dessa flickor!! Tack Vigga o Becka för alla trevliga stunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar