6 dec. 2010

Har precis ätit middag, falukorv med potatismos (äkta vill jag bara påpeka...) Ingen lyxig eller speciell mat kanske men va gör man. Är man student så är man ;)
De va gott iallafall...

Under helgen har jag haft fullt upp med föreställningar med kören! Det har varit jättekul och all övning var det verkligen värt! Mamma och syster Mirjam kom och kollade på final föreställningen på lördagen så då fick jag även lite bilder från föreställningen! Här kommer ett urval, bland annat min insats som lucia :)
   
 



Efteråt va det lite kalastider-fest, trevligt men jag var väldigt hostig så jag var ganska osocial tror jag...

 Och som traditionen tydligen är i Örebro studentsångare så fick man även ett alldeles eget pepparkakshjärta!
I helgen som kommer är de julspel i kyrkan så då är det Henrik som får stå på scen istället :) De ska bli kul men tråkigt när man inte riktigt hinner träffas på grund av alla övningar, först alla mina förra veckan och nu hans den här veckan! Men efter jul, då hoppas jag att de lugnar ner sig litegrann åtminstone.

3 kommentarer:

  1. Det ser ju ut som restaurangmat!

    Å, jag hade ju velat se dig som lucia men visste inte. Hoppas dock att se dig snart igen ändå. Kram!

    SvaraRadera
  2. Allt va så SJUUUKT bra o proffsigt!!! Lätt nya jultraditionen

    SvaraRadera