9 dec. 2010

Den här veckan har de blivit mycket plugg, blev ju inte så mycket av det förra veckan med alla konserter. Igår var jag hos Henrik o passade på att plugga när han övade bas inför helgen. De va trevligt men boken jag läste va sjukt tråkig så jag fick inte jättemycket gjort...
Idag har pluggandet fortsatt, först hade vi seminarium och sen grupparbete. Har varit så godissugen hela veckan så jag har inte lyckats så bra med att bara äta godis på helgerna. Så idag blev de en daim som jag till slut fick tag på i cafeterian. Hade lite abstinens där ett tag...










Bra jobbat gruppen! Vi ska ta dom med storm!

Nu blir de lite Friends o väntan på att min älskling ska ringa!

1 kommentar:

  1. Haha, svårt å få nåt läst när man är kär!!!:-) Vänner är helt rätt som dagsavslutning, brukar köra det här hemma!!! Kram

    SvaraRadera