13 dec. 2010

Lucia

Idag har jag gått luciatåg på universitetet, de gick ganska bra, men de blev en tidig morgon.

   
Vi träffades redan kvart i sju för att öva litegrann, det behövdes...kändes som att min krona skulle trilla av hela tiden men det gick bra :)
När jag kom hem sov jag i över en timme o sen har jag suttit i mitt kök o läst, det har gått väldigt segt idag.

I fredags hade jag lite födelsedagsfest med gäster från Nyköping, Uppsala och Örebro :)
Det var kul att så många kunde komma!


Tre snygga örebroare och tre stiliga uppsalabor :)

Otroligt va mycket trevligt folk man fått äran att lära känna :)
John försökte sno med sig allt godis och jag fick ÄNTLIGEN filmen som jag önskat mig hela livet men aldrig fått, Robin Hood! Med den snygga räven! Så nu får Henke lite konkurrens...men de klarar han nog galant, är man världens bästa pojkvän så är man ;)
Kärlek!

Ha en trevlig vecka!

2 kommentarer:

  1. Tack för ett mycket trevligt kalas! Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Vackra vackra syster!!! Antar att du klämde i mer än vad Milo gjorde på dagis! Nu kan ni jubsjunga lussesånger hela bilresan hem i jul! ;-)

    SvaraRadera