26 apr. 2011

Påsk!

Årets påskhelg har jag spenderat hemma i Nyköping. Jag o älsklingen åkte dit redan på långfredagen o tog en lite promenad genom min hemstad.
Henke har ju aldrig riktigt sett staden så jag tog med honom till vallarna o hamnen!


På påskafton var alla systrar med respektive o barn plus mamma hemma hos syster Noomie.
Barnen målade ägg!










Några av de färdiga äggen :)

Efter maten spelade Henke o Benjamin tennis.

Jag hängde med Ebony :) Hon vet redan hur man posar o ler för kameran!

Sötare barn får man leta länge efter!

Jag hann även med att träffa underbara Malin på påskdagen! Även vi hängde på vallarna o i hamnen!


På annandagen träffades mina o Henkes föräldrar för första gången. Vi tog en långpromenad genom barndomsbyn.

I denna by finns det ett berömt kärleksträd där folk har ristat in sina initialer och detta gjorde även vi!
Eller jaa...Henke fick klättra upp o göra det :)


Resultatet:

För evigt!

1 kommentar: