10 apr. 2011

Fixa o trixa

Här hemma har det fixats o städats ända sen nya tapeterna kommit upp :) I fredags va de storstädning o sen kom Henke förbi o fixade lite praktiska grejjer åt oss. Bra att ha en händig karl :)


Nåt konstigt har hänt med min blogg så de blir lite konstigt inlägg verkar de som...Nåja. På fredagskvällen var jag på klassfest :) Trevligt!





Kvällens outfit:

Kära klasskamrater:



Sen har jag hängt rätt mycket med Henke (som vanligt :P)! Me and my darling på väg till en innebandymatch:

På lördag har vi konsert med min kör igen, alla är varmt välkomna! Vi har två konserter, en klockan 16 o en kl 19. De är blandade låtar o jag tror de kommer bli riktigt bra :)
hmm bilden hamna visst åt fel håll men jag vet inte hur man fixar sånt...men som sagt, kom kom kom!

Trevlig vecka!

1 kommentar: