28 dec. 2010

Så var julen över...

Jaha så var julen slut, o som varje år så går det alldeles för fort! Men jag har haft en jättebra och mysig julhelg! Den började hemma med familjen där vi firade hemma hos syster.
Alla närvarande kusinerna framför granen!



Det blev väldans många julklappar i år...













Julmat och sen Kalle Anka!










 Jag och två av systrarna
På juldagen åkte jag med Henke till Småland för att träffa en del av hans släkt. Det var jättemysigt att komma iväg o bara vara i några dagar! Tyvärr var jag dålig på att ta kort men nåra på utsikten från mitt fönster blev det iallafall...

Kändes lite tomt att komma hem igen. Känns rätt segt att sätta sig ner o plugga nu också men det måste göras.
God fortsättning önskar jag er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar