30 dec. 2010

Bakning för hela slanten!

Här hemma bakas det för fullt! Eller ja jag har iaf bakat två dagar i rad o idag blir det nog lite tigerkaka tror jag :) Har inte haft nåt plugg i skolan så istället för att läsa allt som borde läsas inför tentan så har jag låtsats att jag är ledig o spenderat min tid på bakning. I förrgår blev de hallongrottor...lite för lite sylt dock.
Har aldrig bakat såna innan så jag tyckte dom kändes lite väl torra, men dom smakar bra iaf :)
Igår blev det chokladmuffins i mina "nya" fina formar från Åhléns, köpte do typ i somras men har inte vågat prova dom än, men de blev bra!
Före...o efter...

















Har dock inte hunnit provsmaka dom än, men det brukar smaka bra!

I övrigt så har jag varit på mellandags-rean igår, hittade en fin tröja på Monki, 150 kr!





Den är såå skön!!












Sen har jag provat mina nya julklappar och även ett par gamla byxor som jag hade glömt bort fanns i mina ägor :) 

 











Märks det att jag är smått uttråkad o inte gör nåt vettigt på
dagarna?!
Så är det i allafall...Nåja snart blir det plugg på allvar när termin 2 börjar. Det ska tydligen vara den värsta på hela utbildningen. Det känns ju...jättebra...eller? Vi får väl se hur de blir med allt. Funderar väl smått på om jag verkligen vill gå denna utbildning men än har inget vettigare dykt upp i min skalle så vi får se.

Gott nytt år på er så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar