18 okt. 2010

Rolig helg

Har haft en riktigt rolig helg med massa roligt folk, längesen jag skrattat så mycket :) Nu känner man verkligen att man på allvar börjar trivas o känna sig hemma här i stan! Jag har mest varit på möte på KC och då får man ju även träffa halva släkten :) blev till o med hembjuden på söndagslunch hos kusinerna! Tänk vilken lyx! Blev dock inte så värst mycket plugg som jag hade tänkt mig...illa. Snart är det ju första tentan!! Läskigt.
Middag med glada släkten!
Jag och kusin Lina

Äppelkaka till efterrätt!!

Nåja idag har jag varit på studiebesök på BUP me min grupp, va sådär. Man blev inte jättesugen på att jobba där i framtiden...Har även hunnit med ett stämrep i kväll och vi övade bland annat den finaste sången jag nånsin sjungit i kör!! Trodde aldrig att vi skulle fixa att göra den när jag hörde inspelningen men de låter riktigt bra faktiskt.
Nej nu är de dags att förbereda mig för morgondagen med skola och kör! Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar