20 okt. 2010

Plugg plugg plugg

Jaha här är de fullt upp med plugg! Har haft grupparbete hela veckan och imorgon hoppas vi att vi bli klara eftersom jag ska iväg till Skövde på fredag. Tur att man har en så bra grupp!! Hehe o vi har ganska kul emellanåt också :)
Jag o Louise jobbar hårt!


och Rosalie också förstås :)


Jaa annars händer det inte så mycket annat. Igår hade vi körövning, en låt som va ny för alla och väldigt svår. Jag bara chansade varje ton nästan, man satt o skrattade åt sig själv för att de gick så dåligt! Men vi sätter den säkert till slut...Hoppas jag ialla fall! För alla som är intresserade så har vi julkonserter v48, premiär den 2:a december, min födelsedag alltså. Så då tycker jag att ni ska ta er hit o lyssna, de blir nog riktigt bra! Även om jag lär mima till dom flesta sångerna :) Annars har jag idag provat sminkning inför bröllopet, hoppas de går bättre på lördag! :) Svårt att sminka med svart...Nåja nu är det dags att fortsätta med plugget!

2 kommentarer:

  1. Beror på vad man har för skuggor vet du väl!!! Ses på fredag och höres imorgon antagligen :-)

    SvaraRadera
  2. Du kan måla dig helt vit i ansiktet.. o sätta på dig vita handskar.. då borde det nästan vara ok att mima till låtarna :)

    SvaraRadera