23 aug. 2010

Konstig dag

Idag har jag börjat planera inför del ett av min flytt som sker imorgon. Börjar på allvar kännas konstigt och lite jobbigt att lämna allt och alla. Och när jag läser igenom mitt blivande schema så känns inget spännande eller intressant! Har väl nån slags panik att jag gör fel eller nåt. Känslorna har sannerligen gått upp och ner hela dagen :) Känns otroligt jobbigt just nu när man tänker på alla underbara människor som man inte kan träffa varje dag längre. Tur att man inte flyttar alltför långt bort.
Har gått igenom min stora klädsamling ännu en gång så nu har jag två kassar som jag väl ska ge bort till den som vill ha, annars går de till second hand :)
Fint väder har de ju varit iaf, passade på att sola två timmar imorse, underbart skönt! Men lite segt att inte kunna ta sig till stan, förutom med buss då men de är ju så sjukt dyrt! Nåja man kommer antagligen sakna den lilla byn sen så ja får väl passa på att njuta. Men som sagt, imorgon drar det vidare mot min sovplats hos syster o sen hoppas jag få besked imorgon om lägenheten. Dom hade inte tid att prata med mig idag...hmm. Nåja nu ska jag ta o käka lite glass. Bye bye...

5 kommentarer:

  1. jag tror det kommer bli bra sarah!!! men om du inte trivs sen där så är det ju bara att sluta, dom kommer ju inte kedja fast dig direkt och tvinga dig att gå kvar..:)(jag brukade alltid tänka i skolan när jag skulle ha tal att jag alltid kunnde låtsas att jag svimmade där framme... du vet som en sista ut väg...XD gjorde det aldrig dock..) we will miss you alot here... jag kom på vi har ju inte ätit på hamnkrogen!!!:O well too late nu... hoppas flytten går bra iaf och vi hörs snart!<3<3<3 //maddepadde

    SvaraRadera
  2. Haha tack för alla goda råd! Nej vi missade hamnkrogen helt! Typiskt. Vi missade även sova över party men de kan vi ta här hos mig nu när jag fått lägenhet :)

    SvaraRadera
  3. jaaaaaaaaaaaaaaa precis!!!:D:D

    SvaraRadera
  4. Den där jackan jag förälskade mig i ligger väl inte i den påsen väl???

    SvaraRadera