25 aug. 2010

Imorgon gäller de...

Idag har jag hängt med syster o barn o shoppat lite. Jag bor ju hemma hos dom just nu MEN idag har jag äntligen fått besked: lägenheten är min!! Imorgon skickar dom kontrakt o sen är de klart! Känns så sjukt underbart!
Dumt nog har jag handlat lite för mkt idag, hoppas inte mamma läser detta ;) Har köpt en efterlängtad skinjacka, en datorväska och en skjorta. Lyckad shopping! Men min kära syster hade faktiskt presentkort på Gina tricot så hon betalade större delen av skjortan, tackar så mycket! Ja nog borde jag hålla i pengarna lite bättre nu när jag ska plugga, köpa böcker o allt! Men hoppas att de ska gå bra ändå, får ju lön imorgon :)
Nej nu är det dags att kolla på "Fångarna på fortet" och äta lite godis som lite förberedelse inför skolstarten imorgon. Känns sjukt nervöst just nu men ska försöka att inte tänka på de så mkt. De är ju faktiskt bara en introduktions dag. Nåja ha en bra kväll!

4 kommentarer:

  1. Det kommer gå bra! Och du kommer va snyggaste tjejen i skolan ;) Nej, allvarligt nu så tror jag att du kommer stortrivas och få det mycket bra. (Och vara snyggaste tjejen i skolan)Grattis till lägenheten! Så underbart! Glöm inte den där lille grejen jag skickade dig.. bra o ha :) Saknar dig Sarah <3 Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill se din nya jacka :) skicka mig ett mms ;D

    SvaraRadera
  3. Å, jaaa! Vad glad jag blir att du fick lägenheten.

    SvaraRadera
  4. Hej fina du! Har försökt att kommentera flera gånger men lyckas inte så jag hoppas den når fram nu!! Grattis till lägenheten, så underbart!! Ett eget hem som du kan fixa i precis som du vill! Ska bli mysigt att komma å hälsa på dig snart då!!

    Ha det så gott så länge!

    Stor kram

    SvaraRadera