12 dec. 2011

Nu har det börjat se lite fint ut här hemma äntligen.
Grejjer börjar komma på plats o jag har till o me haft inflyttnings/födelsedagsfest :)
De va så kul att få träffa alla uppsala- och nyköpingsbor igen!
Sen var det även kul att så många örebroare kom förbi, men dom kom nog inte med på nån bild...
























Tommy vill gärna vara med på bild...

Men detta är ändå kvällens snyggaste bild! Eller?!


Och sist men inte minst, jag o min kära...


Igår va vi i citykyrkan för att se mina systersöner gå ljuståg :)
Söta va dom, även om dom inte sjöng så mkt!

Två små pepparkaksgubbar:










Syskonkärlek:

Idag har jag varit ledig, passat på att slå in julklappar!


Tack för idag :)

2 kommentarer:

  1. Alla Uppsalabor? Jag vet inte jag......

    SvaraRadera
  2. Tack för sistens ja. Trevlig värd, trevlig lägenhet, trevligt folk. Det var trevligt helt enkelt. :)

    SvaraRadera