7 dec. 2011

Allt på en gång!

Så har det verkligen varit på sista tiden!
Har haft övningar o konserter hela förra veckan, har tyvärr inga bilder alls men de va otroligt kul!
Jag sjöng solo på Thriller iklädd tomtemask, tomteluva o nån slags vit overall... :)
Det var otroligt lyckade konserter o till o me helt fullsatt vissa kvällar. Men det ha varit mycket jobb såklart men det är det värt.
Under samma vecka hade jag så bra planerat in att flytta också.
Henke o hans föräldrar fick göra det största jobbet o jag är evigt tacksam!
Nu är de fullt upp med uppackning o de är ju mkt roligare.
Men klart man saknar den gamla lägenheten litegrann, iaf läget :)
Har även träffat Josefin Cummings som gjort min förlovningsring och vi har planerat min vigselring!!
Så här mysigt är det:


Och idag kom äntligen den första snön i Örebro!
Fattar inte varför bilderna aldrig vrider sig rätt längre, förr gjordes det automatiskt. Hmm.
Nåja, dags att fortsätta packa upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar