10 nov. 2011

Tänk va som kan hända på ett år!

Ja, jag vet. Det var otroligt längesen jag skrev här. Har inte riktigt haft lust. Men tänkte jag skulle försöka börja lite smått igen. Får se hur länge jag står ut denna gång :)

Det har verkligen hänt mkt. Vi har förlovat oss, skickat ut inbjudningskort till vårt bröllop och hittat en lägenhet som jag flyttar in i om mindre än en månad!
Mycket på gång alltså :)
Det är så kul att planera bröllop men sjukt mycket att tänka på! Det är så overkligt att man faktiskt planerar sitt eget bröllop. Tänk, imorgon för exakt ett år sen satt jag i mitt kök i Brickebacken o berättade för Henke att jag "gillade honom väldigt mycket"! Haha känns så overkligt att vi inte varit tillsammans för evigt och att för ett år sen hade jag inte ens en pojkvän, o nu planerar vi vårt bröllop!!

Jag på ett år kan det hända mycket, det har jag iaf lärt mig!
 Här är iaf lite bilder från vår förlovning:










Hmm jag lyckas inte vrida bilden rätt, men men.
Och här är bröllopsinbjudan:

Nej nu är de dags att laga lite mat!

1 kommentar:

  1. Grattis Sarah, vad härligt med bröllopsplaner! Njuut :) Kram

    SvaraRadera