22 juni 2011

Är det verkligen sommar?

Ja man kan ju undra med detta väder! Var är värmen??
Men ni kan vara lugna, den kommer säkert lagom tills jag åker till Kina eller när jag börjar jobba sen.
Jag brukar ha sån tur...
Men lite varmt va de när jag satt i lä i solen och läste :) Då va de faktiskt riktigt skönt.
Dagens outfit:

Ikväll skulle jag prova att vaxa benen för första gången. Tur att jag har en pojkvän. Tvingade nämligen honom att dra bort remsorna! Jag hade aldrig pallat det själv!
Åh vilken smärta!
Varför utsätter man sig för nåt sånt?!










Kan dock INTE rekomendera dessa remsor om nån tänkt att pröva. Tyckte inte dom tog bra alls.
Men som sagt, jag har ju inte provat innan så jag har inget att jämföra med :)
Men ja, de lär nog dröja innan jag testar vaxning igen.

I brist på nåt att göra så kollar jag på Morden i Midsomer. Men detta avsnitt va inge kul.
Nåja.
Ha de bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar