29 apr. 2011

Valborg på g...

Sitter som vanligt på min lilla uteplats o njuter av solen :) Men självklart förenar jag nytta med nöje.
Just idag pluggar jag sångtexter inför körens alla sjungningar. I eftermiddag sjunger vi på akademisk valborg vid universitetet och imorgon på våghustorget :)
O sen är de förstås utanför slottet vid brasan!
Så de ska bli spännande att vara med på allt detta! Kom gärna och lyssna :)

Sen har jag ett i-lands problem. Vi ska ha valborgsfest med kören under hela kvällen imorgon, på slottet.
O det är ju inget problem men så är de ju de här med kläder.
Vad ska man ha på sig? Det är klädkod kavaj och jag har två alternativ:
Vilken ska jag ta????

1 kommentar:

  1. Den till hoger! :) Det är säkert fler som har svart så jag tycker att du ska sticka ut lite.. plus att jag har sett dig i den på en bild och du va sååå fin :) <3

    SvaraRadera