20 dec. 2010

Snart är det jul!

Tänk att det är julafton på fredag! Helt sjukt, tiden går alldeles för fort!
Idag köpte jag den sista julklappen till vårt julklappslotteri som vi brukar ha i familjen. Tror inte att någon kommer att vilja ha min i år :)



Några av årets julklappar...










I skolan är de full fart med grupparbete, alla vill bli klara innan jul så att vi inte ska behöva jobba för mycket i mellandagarna. Vi har inte så mycket kvar nu, vi borde bli klara på onsdag så sen blir de lite jullov :)





Wohoo vilket gäng!















Hanna leker muslimsk kvinna...







De värsta med sånt här självständigt skolarbete är att de blir väldans mycket fika hela tiden...


Men det behövs för att man ska orka med hela dagen! Men efter nyår tänkte jag köra lite godisfasta, börjar nog med en månad så får jag se om jag fortsätter. Ska försöka få med mig Henrik på den idén också men de är nog inte det lättaste ;)




Sitter här o tycker lite synd om honom, han är ute o kör snö o har gjort de hela dagen nästan! Plus att han körde igår från eftermiddagen till typ ett på natten! Stackarn...han är nog helt slut nu! Hoppades på att få träffa honom ikväll men vi får väl se. Under tiden får jag trösta mig med att titta på dom fina rosorna jag fick av honom, dom har hållt sig så fina men nu hänger dom på tork.

Nej nu är de dags att slå in det sista paketet o hoppas på att tiden går fort till torsdag då jag äntligen får "lov"!! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar