13 okt. 2010

Nu ska man väl ändå komma igång...

Nu har jag inga ursäkter längre. Jag har dator, jag har internet så nu får jag anstränga mig lite o börja blogga på riktigt...Här händer de grejjer, jag bor numera i egen lägenhet och fick en combo i helgen! Känns jättebra! Men plugget känns väl sådär just nu, man börjar undra ibland om man verkligen valt rätt. Men jag ska väl ge det lite mer tid iaf. Idag var jag och min grupp på familjerådgivningen o pratade med en socionom om hur deras arbete ser ut, det var nog det mest intressanta hittills på utbildningen.

De är alltid så mycket som händer på en gång, jag önskar att allt bara kunde stanna upp en stund så man hann ikapp men så funkar ju inte livet direkt. De är iaf mkt skola o sen har jag även kommit med i Örebro studentsångare och det är jättekul men också krävande! Vi ska ha en julkonsert i december (premiär på min födelsedag) och jag ska lära mig ca 35 nya låtar tills dess!! Panik! Men ändå väldigt kul att få hålla på med musik på nåt sätt iaf :)

Nej nu är de väl dags för sängen snart, ska försöka läsa klart kapitlet i den hemska Payne boken som man inte fattar nåt av. Känns bra! Det är den fina rosa boken där...Det här är iaf några av de böcker som ska läsas denna termin. Nåja gonatt...

1 kommentar:

  1. Oo härligt att du ska läsa lite av den tjockaste boken :) Du är DUKTIG Sarah! :) Kul att du kommit med i kören, jag vill gå på konsert! Kram kram!

    SvaraRadera